Metal will stand tall !

Tjolahopp. Min dag idag började med att jag som i vanlig ordning gick ner till mandaa för att åka samma buss som henne. sen när vi gått av bussen och snubblat oss fram till torvalla, så gick vi in och satte oss där. Vi var först. Som vanligt, eftersom att våra bussar går så ! Efter ett tag kom madde, sen issa. Sen kom jocke. Vi va alltså fyra från vår klass där när vi började, men ganska snart kom de tre till. Vi var 7- 8 st som var med på gympan. Vi spelade badminton, och jag vet hur hur hon lyckas, den där manndaa, men hon lyckas slå bollen så hårt så den fastnar i racket, och sedan blir hon förvånad för att den aldrig landar xD hon kollar ivrigt runt sig på golvet men hittar ingen boll ;) då kollar hon på mig, på andra sidan nätet. Jag ligger dubbelvikt på det smutsiga gympagolvet - vikt av skratt och kan inte få ur mig att hon har bollen i racket, så hon fortsätter leta och jag skrattar mer och mer och tillslut får jag fram ordet; racket! haha, jag ska inte skylla på mandaa ;P för jag e lika dum själv, jag sköt iväg racket istället för bollen X antal gånger xD
Efter gympan hade vi typ en timmes rast, så när mandaa va klar i omklädningsrummet (hon e liksom *sminka sig i åår* ;))  åt vi  lunch och sen resten av lektionerna får man liksom göra va man vill - för att hinna klart me allt man ligger efter i. Sen hade vi lite teater också, jag målade kulisser och valde avslutningslåt :) 
Sen gick jag och mandaa mot bussen och när vi väntade på bussen ringde jag min älsk! <3 som va inne i stan ;(  seen hoppade jag och mandaa på bussen och så gick jag hem :D 
Nu sitter jag här och skriver och slötittar på tv, och jag e sååå sugen på ett äpple men de fanns inge äpple här hemma så det blev en sockerfri chokladboll istället, bläää fattar ni!? sockerfri. usch, om man ändå ska äta en chokladboll så kan man väl ändå ta en riktig.

och neej The Poodles (ni vet?) gör inte bara dåliga låtar!!
dom gör oxå väldigt bra musik. tillexempel denna.






Kommentarer
Postat av: LISA

Therese du tittar in schlagern idag?!?!?!?!?!

2008-05-22 @ 20:12:08
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se
Postat av: Mandaa :)

ahahahahaha jag skrattar på mig ahahaha :D så jävla blondin (som vanligt) när jag stod där och surra hahahaha :D
och Dit jä*la klagande på att badmintonsraket var kladdigt ;) det kan ju misstolkas lite :P

2008-05-22 @ 20:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0