Kiss


Okej, nu kan jag inte hålla mig längre! Jag har vart väldigt tyst med tanke på att kiss faktist har vart här! Men det har ju sina orsaker. Två utav medlemarna har nämnligen svikit. Therese, som så många andra, är fruktansvärt besviken. För att reda ut det hela tar jag allt från början.
Först var det Gene Simmons och Paul standley (och det är dom som är äkta!). De var dom som startade bandet den 3 Januari 1973. Det är Gene och Paul som liksom alltid har funnits där. De andra har bytts ut till och från (vilket irriterar vissa!). För det mesta har det varit (förutom Gene och Paul) Ace Frehley och Peter Criss. Men båda dom två har tagit pauser och då blandades dom med Eric Carr och Tommy Thayer. Men, som sagt, den mesta tiden (när dom va som mest kända) var det Ace Frehley och Peter Criss.
Och nu var dom alltså Gene och Paul (som alltid), Ace och Peter. Men dom två sistnämnda ger tydligen upp och blir hellre alkoholister än rockstjärnor. Ja, detta är tragiskt. Så nu fick stackars Gene och Paul ta in dom gamla medlemarna Carr och Thayer, dom är också bra såklart - men inte äkta kiss. 
Jag blir ledsen, besviken och arg på Ace och Peter som bara förstör allt, och jag säger som Gene: "bestämmer du dig för att vara alkoholist och drogmissbrukare är det ditt eget beslut."  Så nu är dom helt borta från Kissvärden, synd för dom, dom var bra men men, va ska man göra liksom?  Gene: "..men till och med Aces och Peters döttrar har varit tvungna att åka på rehab. Det säger en hel del om vad som är okej och inte."
Nu är Ace och Peter som bortblåsta och vi hälsar välkommen tillbaka till Eric Carr och Tommy Thayer! Hoppas ni inte efterföljer era föregångares exempel because that sucks!

Ja jag är arg, bara slänga bort sån bra talang liksom !? idioter!!!


Bilder.
1 och 2 , dom älskade och trogna Gene Simmons och Paul Standley.
3 och 4,  svikarna/alkoholisterna Peter Criss och Ace Frehley (Ace som va min favvo!)
5 och 6, dem nygamla medlemarna Eric Carr och Tommy Thayer.


1.      2.


3.      4.


    5.           6.

Stackars Tommy som måste ta över Aces sminkning. Skandal att han inte ens kan få en egen?



okej, ni kanske tycker att jag överdriver men okej, tyck det då!! ååååhh jag kokar över snart!  :@  En av de kändaste kisslåtarna nu i bakgrunden, om ni inte stängt av ;)





Kommentarer
Postat av: sofie

du har rätt. jävla svikare!

2008-06-01 @ 12:13:06
Postat av: Bea

Hej !



Hur upptäckte du min blogg, bara frågar..

Vad nice att du gilla den !



Konserten ägde så jävla hårt, jag höll typ på att avlida ! Vi fick så jäkla bra ståplatser så det finns inte, WIII =DDDDDD

Synd att du inte kunde gå.. Hur länge har du lyssnat på KISS btw?



Stanley sa på konserten att de kommer komma tillbaks nästa år, så du kan chilla ;) Man ska alltid hålla det man lovar !



Visst.. Du kan väl få låna mina bilder, men då måste du skriva att det är mina.. Inte för att jag tror att folk bryr sig egentligen, för mina bilder suger x) Men ändå..



Ha't gött så länge, o keep on rockin' !

2008-06-01 @ 12:20:16
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Bea

hehe, okej.. Vad nice :D Hur gammal är du nu då? Då har du väl lyssnat på dem rätt länge? Jag är snart 16, o jag har typ lyssnat på dem i tre år.. Jag lånade brorsornas skivor o blev helt fast ! WIII ! heh.



Jepps.. Dom måste bara komma hit nästa år ! Annars avlider jag ! AAAH !



Lick it Up !

2008-06-01 @ 13:13:45
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: III wanna rock n roll all niiight, and party every day!

Japp att tala (skriva?) i gåtor är ett mycket effektivt sätt att skriva av sig! :D

2008-06-01 @ 18:20:14
URL: http://ihuvudetpalisa.bogg.se
Postat av: Bea

Åh, okej, the same age then ;)



Jag får inte ha affischer på dem på väggarna för mamma, för mamma vill helst skära av Simmons tunga, HON HATAR VERKLIGEN HONOM ! hahah ! Men Stanley är min favvo, jag ÄLSKAR verkligen KISS; alla uppsättningar, men Stanley kommer forever, and ever, alltid vara min man :)

2008-06-01 @ 18:54:04
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Kevin

Mjo dom var ju mkt skönare o bättre när dom var ''fulltagliga'' Peter Criss <3 haha.. men va ska man göra, man måste ju se dom äddå! Synd att du inte fick plåtar !

2008-06-01 @ 23:41:22
URL: http://kevinw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0