Jag.

Vad blir ditt namn baklänges: esereht
Har du gjort en snöängel i år: hm, nej.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus: Ja det var väl ca två veckor.
Platt eller lockigt hår: beror på. nyduschat = LOCKIGT!! annars = Halv-vågit.
Vad gör du när det regnar: Ser på film, spelar in film, datorn, spelar spel mm.
Har en dröm gått i uppfyllelse: hm.. inget som jag kommer ihåg sådär :S
Vad har du för startsida på internet: min dator spökar. Ibland blogg.se och ibland msn.
Vem ringde du senast: De måste ha vart mamma :)
Har du haft vattekoppor: yes
Har du någon gång testat karate:  nääe
Vilken mobilsingnal har du:  Autopilot Off - Divine Intervention
Minimorötter eller pommes frítes: ow, minimorötter om jag känner mig fet. pommes frites om jag skiter i det (oftast).
Första sporten du gick på: Haha, simhopp typ ?
Vad längtar du mest till just nu: Sommarlov!
Hur gammal har du tänkt bli: gammal .
Vilken tv-serie är bäst:  Sanningens Ögonblick ;) haha eller dom där gamla favoriterna 7th heaven och One tree hill.
Kan du gå ner i spagat: neej ?
Höga eller låga strumpor: båda? beror väl på väder/ byxor / skor ?? =S
Vad är du mest rädd för i hela världen: dig .
Har du varit kär i en kändis:  Haha vem har inte? :$
Läser du på baksidan av mjölkpaketen: Om jag har tråkigt vid frukost - Ja!
Röd,grön,blå eller gul mjölk:  Grön
Vad har du för färg på ditt påslakan: Olika? Just nu - mörkblått :) 
Vad ska du döpa dina barn till: 
hmm *tänker så det knakar* 
Sol eller snö:
Bådeoch - SAMTIDIGT!! :D
bikini eller baddräkt: hatar både. men bikini.
Är du mörkrädd: beror på var  ;)
Riktig gran eller plastgran: öhm riktig!!! :D
Tänt eller släckt när du ska sova: lagom mörkt. släckt
Godaste drickan till frukost: O'boy eller vanilj-te :) 
Senaste lästa bok: Tillsammans. Läser nu, eller ja, inte just i denna sekund, men ni fattar ;) och innan det var det väl svinalängorna *spy på den* 8-)
Vem kramade du senast: Mandaa och Casper :D Nej förresten, jag kramar ungar varenda dag :)  
Har du spelat tjej i en teater:
Ja, typ varje tisdag.
Duscha eller bada: beror på :) 
Kan du ditt mobilnr utantill: haha ja de kan jag väl :) 
Har du tråkigt: oftaoftaofta.
Hur tar du dej till skolan: till skolan? buss. just nu cyklar jag. eller moppe med mandaa :)
Sjunger du på toan: hahaha jag kan inte sjunga!
Vilken färg har din jacka: Mörkblå, nästan svart.
Är du höjdrädd: nej faktist inte :)
Vad var det senaste som fick dej att skratta: haha, de måste ha varit någon klockren kommentar av något dagisbarn.
Vad ska du göra nu:  Laga min säng, byta sängkläder, ta på mig sängkläder (haha) skriva ett sms till husse :$ och ta mig en glass :) kanske sätta mig vid tv:n eller stanna här :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snor.

Alltså som i "tar" och inget annat.

2008-05-06 @ 21:08:09
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se
Postat av: me, myself & I

hahahahaha

2008-05-06 @ 23:46:10
URL: http://thessanse.blogg.se
Postat av: Linn

svinalängorna är ju jättebra!:D

2008-05-25 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0