Jag tror inte mina ögon.

Okej, jag kanske är seg, men jag har faktist inte vart ¨på söder på läänge!

Såhär; Jag var på väg till Ica på Folkungagatan för att möta upp pappa. Då går jag som vanligt förbi 4 sound. Ni vet, världens bästa musik-affär!? Ja, iallafall. Jag går inte in i affären, för risk att jag skulle fastna där i ååår, utan jag kollar bara upp och ser Peter Criss klistrad över hela fönstret. Ni vet väl vem det är!? Det är asså en i Kiss (ett av mina absoluta favoritband!) och det står att Kiss kommer till den affären dagen innan dom ska ha konsert! 

Fattar ni!?           K  I  S  S  

Kiss, mitt favoritband, kommer att befinna sig i musikaffären. PÅ MIN GATA.

Jag tror det fortfarande inte. JAG SKA TRÄFFA KISS PÅ TORSDAG!



Kommentarer
Postat av: Anonym

u kidding me !?

2008-05-23 @ 21:54:31
Postat av: Lisa

Det där visste ju jag, men jag sa inget till dig, too bad! Varför bokade du inte deras konsert?

2008-05-24 @ 13:12:45
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0