hemsida = min grej?


Nu kan jag inte hålla mig längre. Jag har försökt jättelänge med att göra en egen hemisda, men har hållt det hemligt. Tills nu. Nu fattar jag hur man gör och hur det går till! Men grejen är att jag inte vet vad den ska handla om. Det finns en rubrik där som heter "dagbok". Där vågar jag inte skriva allt för mycket så att inte hemsidan tar över bloggen. För det känns ändå som att jag är mer för blogg än för hemsida. Men men. Nu ska jag bara hitta på något som min hemsida skall handla om, sen så ger jag er länken :) Det blir förmodligen något med musik eller liknande, eftersom att musiken betyder ganska mycket för mig. Hehe.

Nu har jag inte så mycket att göra, tänkte gå och lägga mig snart, men jag kan inte sluta fundera på vad ska hemsidan handla om? ingen som har någon idé?

och en nöt till lillebrorsa e vad man har! jag ber snällt om att få låna hans playstation 2 + guitar hero,
men icke. Tack ska du ha! Om jag haft det här skulle jag självfallet ha spelat nu. Men skitsamma, jag tror att det ska bli skönt att för en gångs skull lägga sig i tid (?). Aja, ovanligt tidigt är vad de är för mig iallafall.

Godnatt på er, och snälla kom med kommentarer om hemsidan. Need you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0