Hej ?

Det är alltid lika svårt att börja ett inlägg ska ni veta. Känns tråkigt att skriva "Hej" eller liknande hela tiden. Men haha, det är en värdslig sak.  // Karlsson.

Hej. Idag är det torsdag. Söndag. Sov ganska länge och blev väckt av pappa som satte på tv:n (som vanligt när jag är hos pappa. Men lika bra de, annars sover jag bort hela dagen). Efter att ha ätit frukost och nördat lite vid datorn  (visade tobbe 'never ending level' spelet. haha) så gjorde vi inte så mycket här hemma. Åkte och tankade bilen och tog en sväng förbi ikea och köpte glass på vägen hem. Åt jättegod middag (köttbullar och makaroner :P) och nu kom jag precis på hur många paranteser jag gör, nästan mer än vad jag gör meningar.

Imorgon är jag (liksom många andra) lediga och hoppas på att få en slash i magen. Men jag tror dessvärre inte att det blir av. Men men, återstår att se.

Btw.. tror att jag blir med till landet. Det blir bäst så.



Fall out boy - Beat it.






 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0