Calippo :)

Haha, kom precis hem. Vart ute me Tobbe ;)
Vi gick till centro men dock hade han inge scoop :[ men det blev inte så ledsna miner för våran del! eftersom att jag ändå bara hade 20:- så hade vi fått dela på en, nu hade jag istället råd att bjuda Tobb på en calippo =D
Vi satte oss vid den där konstiga grejen  i skånis och åt glass, kände igen folk som passerade och bara snackade typ :) Sen vart klockan helt plötsligt jättemycket (för tobbes del som ska me Tom på resturang) så vi småsprang mot Tom's port, där sprang tobbe upp och jag fortsatte,riktning hem. När jag står vid ytterdörren och ska låsa upp har jag inga nycklar. Springer tillbaka till tom och tog tobbes nycklar, sen går jag hem igen och nu ligger jag här!
Ska som i vanlig ordning på fredagar gå till ica på folkungagatan för att handla med pappa. Ska möta honom 18.30 typ, så om jag springer ner nu hinner jag ta en snabbis in på 4 sound.  weeii :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0