"Allrightie then"

Welcome To The Jungle ! :D


Nu är jag på sånt där megakonstigt humör, för vissa saker går inte alls som jag vill medans andra fungerar perfekt! Haha.

# Det där med min hemsida som jag virrade om igår - glöm det. Allt körde ihop sig och jag gav upp.

# Min musikblogg är nu istället öppnad, men fortfarande delvis hemlig. Och det vart inte så bra som jag hade trott mig med den.

# Jag fixade till ett "videoblogg"s inlägg som Lisa B (för att inte blanda ihop er ;)) gav förslag på.

Dock säger jag "Tess" i videon, men det var hennes idé från början. Hon får äran :P
Frågan är nu om jag ska våga lägga upp den, jag menar.. den är 14 sekunder och jag säger inget vettigt! känns onödigt, men eftersom att jag nu har slagit vad om med Lisa om att videoblogga (dumma mig?) så får jag väl göra det fast jag säger 'Tess' i klippet.  Hoppas du är nöjd nu Lisa :P

Och apropå Lisa, så såg jag dig Lisa (andra Lisa, från e-dal) igår !  Hehe. Där ser man...


ett litet tips dåra, stäng av musiken däruppe till höger innan ni ser klippet !


Nöjda nu Lisa & Tess !? hehe



Förövrigt så sitter jag nu i samma rum som en spindel! utan att vara livrädd :) inte klokt eller hur?



Kommentarer
Postat av: Lisa the one and only

Jasså! Var då? Varför sa du inte hej?! :)

2008-05-27 @ 09:55:48
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0