helt okäy söön!

Okej, jag vet inte vart jag ska börja just nu. Min söndag började iaf bra, fick reda på av Bea att Kiss kommer att komma tillbaka till sverige nästa år. Btw så va hon på konserten i fredags så ni lär kolla in hennes bilder ;)

För att sluta tänka så mycket tillbringade jag dagen tillsammans med min kära bror. Vi hade kul faktist och han sa tillochmed: "det här borde vi göra oftare!". När jag frågade "vadå?" så svarade han bara: "ja, umgås liksom bara hänga runt såhär".  Visst, man förvånas över honom ibland. Ändå rätt gulligt sagt va? :D

Som sagt så "hängde" jag och Tobbe runt lite på söder i väntan på att våra sun slush skulle bli klara. Vi drog till hängmattan i skånis där vi bara "var" . Kul att umgås liksom :$

Bilder:




            


Dagen höjdpunkt vart dock årets första Scoop.
Lite besviken blev jag eftersom att de inte var 
äkta, och då e de inte lika gott. Men ändå.
För min del vart det Hallon och Melon
och för tobb vart de en mix av allt.








Tobbe bjuder på denna bild;   



Jag spelade in lite filmer oxå, och jag tror det ska funka att lägga upp dom nu:

1. basket.    2. hissen.   3. gropen.

(filmat med mobilen = usla pix! ba så ni vet -.- )







Mohaha boooring x'D




Kommentarer
Postat av: Bea

hehehe, jepps, kolla in mina bilder, dom är ju bara bäst; not x) hehe.



O min URL heter: http://rocknrollallnite.blogg.se , alltså 'nite', inte 'night' =)



2008-06-01 @ 20:28:05
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: tssss

ja jag har ändrat men de ändras inte ;S

2008-06-01 @ 20:33:59
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Bea

hehe, men nu funkar det iaf ;)



Btw. snygg bloggdesign du har ! :D Har du nåra tips på hur man kan "styla" sin egen? Hur gjorde du? :) Den är verkligen asfin ! Jag vill ha KISS - bakgrund på min vettu =D



Ha't gött ! Pusseli !

2008-06-02 @ 14:23:16
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0