TråkFrågor! xD

Snodd av Lisa.. igen xD

Hur gammal är du om fem år?  21 ?

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Tobbe. (blev fotboll å badminton)

Hur lång är du? Någon centimeter längre än lisa, som jag snodde den här listan av ;)

Vilken är den senaste filmen du sett? En främling i famlijen, blir lika arg/äcklad varje gång :@

Vem ringde du senast? Mandaa ;D

Vem ringde dig senast? Mandaa tror jag, men jag svarade inte xD *duschade*

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Spelar nog inte så stor roll. Beror på me vem oxå.

Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda..

När såg du senast din mamma? När jag gick in i mitt rum XD

Vilken ögonfärg har du? blåå

När vaknade du i dag? typeh.. 9 ;s 

Vilken är din favoritplats? oj, de va svårt. Tänkte först säga sängen, ah, det får bli sängen!! *älskar att soova*

Vilken plats föredrar du minst? oj, många :/ kan inte ge något direkt svar där me risk för minde härliga minnen.

Var tror du att du befinner dig om tio år? jag har ingen som helst aning!!! :o

Vad skrämde dig om natten som barn?  inget på natten, men på dagen var jag rädd för det där pennväss-skräpet som kommer upp när man vässar pennor xD

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Det måste ha vart Tobbe xD

Hur stor är din säng?  alldeles för LITEN och dessutom OSTADIG xD

Har du stationär eller bärbar dator? bärbaar =D

Sover du med eller utan kläder? med?
Hur många kuddar har du i sängen? fyra ^^  och en kojsamojs<3
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
beror på väder!? barfota :D

Är du social? de ska väl egentligen inte jag svarar på..men nej de tror jag inte att jag  är :S

Vilken är din favoritglass? oj, jag älskar glass!! just nu hallon me krossad cholkad =D

Tycker du om kaffe? blääääääääääääääääääääääkk

Vad dricker du till frukost?  oboy =D  

Kan du spela poker? ah men glömmer bort hela tiden :S

Tycker du om att mysa/kela? mm =)

Är du en beroendemänniska? beroende av? ah jag e nog =S
Känner du någon som fyller år samma dag som du? Känner och känner, André från villan och hans mamma fyller år samma dag som jag. Och Mandaas förra kille (?) Leo...

Kan du några andra språk än svenska? engelska ? och ytterst lite spanska.. och rövarspråket :D och den enkla versionen av teckenspråket xD

Har du någonsin åkt ambulans? ja,,

Äger du dyrbara smycken? mm, fick asfint halsband och armband när jag tog examen ;D

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Handtag på ett konstigt instrument som jag gjorde på no:n i typ 8:an (?) och snörena på en bok som jag är en av tre i hela sverige som äger (*stolt*) och min bikiniöverdel som ligger på min säng, Oggy och Emil är också lite rödaktiga av sig ;)

Flirtar du mycket? ähh..ne

Kan du byta olja på bilen?  haha

Vilken var den senaste boken du läste? Tillsammans

Läser du dagstidningen?  nepp, kanske borde.

Prenumererar du på någon veckotidning? inte de heller..

Dansar du i bilen? nej de tror jag inte xD

När var du i kyrkan senast? i kyrkan var jag häromveckan, när Linda konfirmerade sig. På en kyrkogård var jag senast idag ;s


Kommentarer
Postat av: Lisa

Och hur lång är du då om man får fråga?!

"André och hans mamma från villan" HAHAHAHA XD

Minns du att han typ var kär i dig? Och typ hatade mig XD

2008-06-08 @ 23:07:51
URL: http://ihuvudetpalisa.bogg.se
Postat av: Lisa

Och hur lång är du då om man får fråga?!

"André och hans mamma från villan" HAHAHAHA XD

Minns du att han typ var kär i dig? Och typ hatade mig XD

2008-06-08 @ 23:07:51
URL: http://ihuvudetpalisa.bogg.se
Postat av: Theeeeee

haha jag vet inte,men förra gången jag snodde den så hade du skrivit hur lång du va, så jag lät bara svaret stå kvar XD

jaaa omg JAG KOMMER IHÅG XD XD XD

2008-06-09 @ 01:14:11
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0