tråkdag

Okej, jag är inte rockig av mig. Men det ska bli ändring på det. Jag älskar rock. Hmm, jag är liksom hårdrockare på insidan men absolut inte på utsidan. Det ska bli ändring, det lovar jag.
Jag kollade in på Beas blogg igen (som förövrigt äger skiten ur alla bloggar) och blev jävligt inspirerad om att göra iordning mitt rum. Just nu ser det bokstavligt talat ur som ett bombnedslag. Jag ska städa, men det blir aldrig gjort. I sommar ska jag få nya tapeter :)  Då ska det bli rensning av grejer. Asså, jag har så mycker grejer så ni anar inte!! Jag ska även rensa min garderob ordentligt.  Och eftersom att jag ska få nya tapeter (mörkmörkblå ofc) så måste jag ta ner allt som hänger på mina väggar nu, och sen ska jag sätta om allt på mina nya fina tapeter! Ja, jag är skitglad för att jag ska få nya tapeter för de har legat överst på min önskelista sen jag bytte till de här rummet. Oj vad jag ska slänga grejer!!

Den där skräckfilmen som jag skrev om blev inte av. Vi såg den idag istället. De va lika bra medans de e ljust ute :P  Den är alltså skitläskig! Men samtidigt superduperBRA.  Nu ska jag typ...göra nåt. Jag tror att jag ska börja med att slänga ut madrassen som ligger på mitt golv, för nu när "halvsläkten" åkt hem så behöver inte Nadja sova på mitt golv längre. ÄNTLIGEN ENSAM :-)











Kommentarer
Postat av: Bea

Men du är ju helt underbar alltså ! Ofta min blogg äger ut allas, hahah xD Men tack ! =D Din blogg rockar ju som fan den me !



Fan vad stolt jag blev nu när jag inspirerat dej till o fixa ditt rum, hah. You go girl ! :D Men tapeten.. Visst blått är väl snyggt, men vafan, I think you should go for the Paul Stanley - look ;) hehe.



O samma här, på insidan är jag en renodlad rockbrud, men utsidan ser jag ut som en brat -.- Vi får anmäla oss till Extreme Makeover xD

2008-06-17 @ 18:20:25
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: JOCCE

du lämnade mig...ensam

2008-06-17 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0