sommarens första dopp!

Jag vet, jag är seg av mig. Men de är jag för det mesta. Och jag är inte en sån som liksom ääälskar att bada! Nästan tvärtom faktist. Men men, syskonen drog med mig ner jag jag tänkte bara gå i med fötterna men tog på mig bikinin under ifall-att. Hehe och dom fick i mig ;) Fast egentligen så fattar jag inte vad som är så kul med att bada? Jag tänker mest på äckliga hajar som kommer underifrån och såna där gamla dykare, stora gulrostiga ni vet!? Och alla äckliga fiskar och för att inte tala om alger som trasslar in sig i benen! Blää. Hursomhelst så badade jag och lite stolt är jag eftersom att jag kom i 2:a av fyra st ;) 
På väg hem så klarade jag för första gången av att cykla heela backen upp (som är extra jobbig efter att man har hoppat omkring i vatten). Men när jag kom upp för backen så orkade jag knappt cykla de högst 10 metrarna som är från backen till vårat hus :P
När jag kom hem så hoppade jag rakt in i kokvarm dusch! Snacka om skönt!!
Nu ska jag kolla om jag hittar nån bra film att se, något förslag eller? :)



Kommentarer
Postat av: Bea

hahah, fett nice o bada :D men jag är värsta badkrukan själv, så att ja.. jag ska inte säga nåt xD



se Klassfesten, den me Björn Kjellman :) den är asbra !

2008-06-18 @ 11:53:28
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0