repetera repetera repetera repetera!

Tja tja. Idag har jag haft hur kul som helst. Vi började 9 och har nötat teater heela dagen :) imorgon är dt uppspel men riktig publik och  grejer! yey! Det är typ första gången som jag inte har någon roll xD Jag harnämligen fullt upp med att hålla koll på kulisser som ska in och ut och bort och fram och all möjlig väg hit och dit. Det är mitt jobb. Och jag är nog rätt nöjd med de, för annars har jag alltid haft större roller och då blir man så nedrans nervös innan,men gush så kul det är! Och då menar jag med teater och inte "roddare".  Det är så skönt att glömma allt och helt och hållet krypa in i sin roll. Och då kan man våga prata med dom som man inte annars pratar med. För det är rollen som pratar med rollen och inte jag och någon i min grupp. Det är de som är skönt, att man blir tvingad (?) att prata.  På så sätt så kommer man oxå närmare varandra, jag menar.. Vi skulle inte vart sån tajt grupp om det inte vore för teatern. För de drar ihop oss och så. aja, nu babblar jag sådär igen xD








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0