Ny Header!

Det var nästan självklart för mig att det skulle bli Jack Skellington. Eftersom att jag har älskat både honom och filmen (filmerna) ett bra tag nu. Många, många år iaf. Är jag den enda som tycker han är söt? ;P Alla klagar jämt på mig och undrar hur jag kan gilla ett skelett. Men har du sett filmen så fattar du? Han är bäst och så är det bara, därför får han äran att synas i min header :)  Jag satt hela natten och gjorde massa olika men dom blev bara kluddriga och så.. inte så fina.
Nu får iaf Jack vara där ett tag, men jag kommer nog byta lite då och då för nu när jag äntligen fattat (seg som vanligt) hur man gör så gör jag såklart många och vill testa alla :P
Btw, låten. Den är från Pirates of the caribbean. Jag är nog nörd på dom filmerna med :$  men dom är bäst eller hur!?

Nu borde jag verkligen städa mitt rum.. OCH JAG VILL HA NYA TAPETER!!! :D
Jag kunde inte somna inatt så jag låg och funderade på hur jag vill ha det i mitt rum, och jag vill möblera om helt! Men det innebär att jag måste slänga massa saker.. Aja, man måste offra lite eller? :P  Nu vet jag iaf exakt hur jag vill ha det i mitt rum och det kommer bli såå fint!! exakt som jag vill ha det!!! mörka eller vita tapeter och sen mina kiss-affischer och andra fina grejer på det liksom aahh!!
Nu tjatar syskonen om att spela monopol, vilket jag hatar. Men som jag sa så får man väl offra sig lite ibland? :) Efter det ska jag börja röja mitt rum för att om ni inte har fattat det så längtar jag som FAN efter att byta tapeter och möblera om! :D

Ha en fin dag! :)

Kommentarer
Postat av: Bea

vilken snygg header ! jag diggar den som fan =DDDD.



o ja, ditt rum kommer bli skitsnyggt, har jag en känsla av ! =D . KISS - affischerna blir ju som "grädden på moset" hehe. WIII !

2008-06-18 @ 18:45:46
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Bea

okej då.. Axl får väl vara me på ett hörn ;p

2008-06-18 @ 19:53:08
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0