natti

Nu är mitt rum ganska okej städat iaf, lysande jämfört med hur de brukar va ;) Nu har jag tillochmed plats för datorn på mitt skrivbord! Det enda är att hela min golvyta (som inte är stor) tas upp av en madrass eftersom att tobbe bor hos mig ett tag nu ;P Det blir lite omplaceringar nu när "släkten" är på besök :) men ibland kan det vara trevligt med bror i sängen bredvid ;D vi ska iaf ha filmkväll utan chips, cola, popcorn eller godis :(.  Jag lär nog borsta ut mitt oerhört trassliga nyduschade hår också!
Godnatt! Imorgon blir det upp tidigt, eller vid 8-9tiden iaf. Vi ska nämnligen åka och vara med när marcus tar studenten :)
Sov gott :)

UPPDATERING:  Tobbe hittade precis en spindel i mitt rum aaaaaaaaaaah. Som tur var så fick vi ut den efter många om och men. Det känns såå skönt att veta att den inte är här ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0