Maria, Sally och jag! :D

Nu kom jag precis hem. Ni kan inte ana hur mycket jag har gått idag, eller faktist inte så mycket, men med skavsår överallt så känns de som mycket :P
Jag träffade som sagt Maria och Sally (som jag inte har träffat på ett år (skolavslutningen i 9:an)). Vi gick via skanstull och medis till slussen, sen gick vi vidare till mariatorget bara för att ta tunnelbanan tillbaka till slussen och där hamnade vi på mcdonalds. Jag var inte hungrig och åt inget medans dom proppade i sig xD Jag kunde inte låta bli att köpa en jordgubbsmilkshake eftersom att det är de godaste som finns, efter scoop dåra. Därefter åkte vi hem till Maria, där dom bara var tvuuugna att platta mitt hår -.- Hehe, ska man våga lägga in en bild eller? :P Sen var jag tvungen att åka hem och dom skulle vidare till.. ja, va de nu va. Jag fick träffa Marias lillebror också :) skitsöt!
Nu ligger jag i min säng och är helt slut. Saknar dom redan. Asså jag saknar min gamla skola, när jag gick i samma klass som dom. Träffa dom varje dag liksom.  Aja, hoppas det inte dröjer ett år tills vi ses nästa gång iallafall, det tror jag inte heller :)  Dom är underbara, bäst och finast ;D


  

         



Hur många gånger ska jag säga att jag älskar dom? :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Maria & Sally verkar ju asschyssta, underbart :)

Kul att du haft kul (xD).



O ja, lägg in en bild på ditt plattade hår, I wanna see ! :D



Btw.. din KISS - design var ju skitsnygg ! Jag skulle inte kunna ha gjort det bättre ! Skulle jag kunna få sno den från dej eller? 8D hehe. Jag förstår om du inte vill.. Men vore asschysst om jag fick :)

2008-06-12 @ 17:19:14
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Jamen vem brukar det va?

Haha jag gillar att man bara kan förstora bilderna utan dig med :P

2008-06-13 @ 21:49:02
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

självklart ;)

2008-06-13 @ 23:17:25
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0