Fredag!

Goddagens!! Idag vaknade jag gryyyymt sent så jag åt frukost sen gick jag och tobbe ner och köpte scoop som man måste göra på sommaren :) sen åkte vi hem hit till mamma där vi fick träffa allt kul folk som va här :) + en söt bebis ;) Sen cyklade jag och tobbe till mokajängen (som nadja kallar den), där väntade vi på manda men hon hade inte tid eller vad det nu va så jag och tobbe cyklade hem till henne och skulle överraska men de ville hon inte för hon skulle träffa nån annan eller va det var, så när jag och tobbe väntat utanför där hon bor i typ 25 minuter så cyklade vi tillbaka till mokajängen och där såg det ut såhär:




Igår så frågade jag om jag skulle lägga upp en bild på mig med plattångat hår och Bea som var den enda som svarade  sa ja, så det får väl bli så :P

Jag ser ganska sur ut eftersom att mina fötter VÄRKTE!!!!! svårt att le då :/

Tobbe igår i "skånis"

Kommentarer
Postat av: Bea

hehe, jag den enda som sa ja? men då x)



du är ju jättesöt i plattat hår ! :D synd det där me fötterna :/ .

2008-06-13 @ 20:58:44
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Liza Minelli

Åhh jag älskar dessa gula solstolar! Hörreni ni, ni får ta och slå en signal när ni närmar er parken närsta gång! :)

2008-06-13 @ 21:50:25
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0