första dagen på sommarlovet

Tack Lisa, för den informationen. Nu har jag andra designer till min blogg. Som jag har gjort helt själv. Problemet är att jag har lite svårt att skiljas från min nuvarande design. Hehe, inte för att den är fin men, den betyder ;P

Idag har jag flängt runt som jag vet inte vad! Jag hade mobilalarmet på kl 10.00. snoozade kankse 4-5 gånger sen stängde jag av alarmet helt och somnade om. Vaknade vid 12 (?) och fick panik. Sprang upp och åt frukost, dammsög hela övervåningen + mitt rum. Bytte sängkläder (två täcken + 4-5 kuddar), Städade mitt rum och sprang till busshållplatsen och hann med 14.53 bussen. Gick från hc till handen och tog pendeln till söder. När jag kom hit så trollade tobbe för mig :) han är skitduktig jag svär! sen gick vi och köpte scoop <3 och aa, nu har jag precis ätit middag och ligger häraa. Tråk.

Kommentarer
Postat av: Bea

Designen blev asfin ! :D Du ska vara jättenöjd !



Men nu när du är "designmästarn" så kan du väl hjälpa mej nu? 8D hehehe

2008-06-12 @ 15:53:49
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0