...

Jag blir så förbannad på min brorsa! Han ska sälja sin telefon men har slarvat bort laddaren så nu kan han inte sälja den. Då säger han att jag har tagit hans laddare och att han ska ha tillbaka den. Den laddaren jag har har jag haft på mitt skrivbord sen jag köpte den! Jag har inte rört hans laddare!!
Fånigt men jag blir ARG!! Så jävla lågt att skylla på mig för att han tappat bort sin laddare! Så får jag värsta utskällningen för att han hittar på att jag har tagit hans laddare. Vad ska jag ha hans laddare till när jag har egna!?
Säger bara det, det här kommer han få igen, någon gång när jag sitter i knipan ska jag skylla på honom och alla ska tro mig och han ska få offra sig! 

Kommentarer
Postat av: Bea

så kan brorsor vara.. tell me about it, jag har två stycken ;p



btw.. verkar bara som om det är jag som kommenterar din blogg now a days.. har jag skrämt bort dina kompisar eller? xD

2008-06-21 @ 11:21:57
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Lajsa

Du vet inte hur läskig Tessan kan vara ibland! Vänta bara får du se! ;)

2008-06-23 @ 00:24:44
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0