BF1 + SMBF1 + BF2 = SÅÅ BÄST!! ;D

Men guuud, äntligen! Har suttit här och blivit galen på bloggen för det har inte fungerat! Men nu funkar de!?
Idag har vi haft värsta slapp dagen! Vi började i rudan med massa lekar, grillning och brännboll och sen hade vi rast i tre timmar ( 15 - 18) då jag och mandaa åkte hem till henne och såg film xD sen åkte vi hennes moppe tillbaka till skolan vid 18 tiden och då hade vi lite hejdå fest för de lärare som ska sluta efter sommaren! Vi hade godis, popcorn och frukt i massor och åt åt åt åt, spelade wii och sing star =D värsta myskvällen  :) sen skjutsade mandaa hem mig :-)

Och nu är jag såå såå såå glad för jag ska nämligen träffa maria och sally på torsdag!! Ni fattar inte hur glad jag är! Vi ska fira "1år och 2 dagar" =) jag ska möta upp dom vid e-dal och sen ska jag köpa scoop åt dom och vi ska sitta på vårt ställe och snacka skit heeeela dagen vafan ;D ååh jag älskar dom! Jag loovar att bilder från torsdag kommer!! LOVAR!!



Mandaa och moppen "Dubbel Blå"



Inte fjortis!! Tänkte bara visa hur jag ser ut idag =)



Ja, det här är alltså jag tillsammans med Beas man! xD




Hare bra!

PS; Jag är inte Golden Hair, hon fejkar bara
och hon låtsas vara mig. Det är inte jag!!!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0