NoWaY


En favorit + En favorit = SKITDÅLIGT!

Seriöst. Ni måste kolla på det här. The Hives gör en egen version av AC/DC's "Back In Black".
och vad ska man säga? Deras skrikiga stil passar verkligen inte AC/DCs 80's sound. Okej, okej, sluta lek expert therese. Men lyssna själv. Låter som skit. Sämst. Usch. Blä.


(börja med att stänga av musiken till vänster <--- )




Såhär ska det låta!


nu vet jag vad ni tänker!  "orginalet var ju oxå skirkigt" 
-
vet jag väl! men inte på samma sätt




Inget illa mot The Hives, ärligt, jag gillar dom. Men att försöka sig på en AC/DC-låt är som att hoppa från 10:an när man precis lärt sig simma. Såhär ska förresten The Hives låta;


Kommentarer
Postat av: Stanleys wife

men bete dej som en expert ! det gör jag, hah. vi vet ju bäst eftersom våra män gör den bästa musiken anyway, lol.



o Hives version suger ! men Brian Johnson (?)'s pipa är ju så skön i AC/DC's orginalversion !! :DD

2008-07-23 @ 19:43:44
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Bea

svar; hehe. han på bilden som var mellan TOTO o din mans band heter Moto Boy. indiepop spelar han, typ.. han brukar vara förband till The Ark :D egentligen heter han Oskar Humlebo :) han vickade för Jeppe under Ark's europaturné förra året när Jeppe skulle bli pappa. :) enough said, I think you get the point xD



o ja, Moto är både snygg o duktig musikaliskt :D

2008-07-24 @ 15:00:07
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0