*lycklig*

Japp, precis som rubriken säger så är jag lycklig nu ;D Jag trodde aldrig att jag skulle må såhär bra av att bara åka och hälsa på mormor, men så blev det ;P Jag fick reda på saker som jag redan visste, men ändå reagerar jag såhär!?
Shiit vad jag är glad, nu vill jag bara att sommarlovet ska vara slut och ett år ska gå, sen ska ett sommarlov till ta slut och ett år till MEN SEN NI!! När jag ska börja jobba! DÅ SMÄLLER DET!! Ååhh vad jag längtar. Vet inte riktigt om jag ska avslöja varför? Varför skulle jag dölja det - jo för att det är ganska fånigt men med mormors grannes hjälp har jag nu bestämt min framtid! Yeey vad glad jag är!! Haha. Är så glad så jag bara sitter och ler!

För övrigt idag så har jag inte gjort så mycket.. Blir bara nöjdare och nöjdare för skorna för varje steg jag tar!



Bara för att jag är så glad så ska jag lägga in en bild som får mig att bli ännu gladare!
För den där lilla (stora) grejen som jag håller i på bilden, han gör mig glad <3



ps. sjukt gammal bild


Kommentarer
Postat av: Bea.

även om det är en "sjuuukt gammal" bild tycker jag att du o the dog är supersöta :))



o, hallå?!?! ska inte du typ börja andra ring? längtar du inte till studenten innan du ska börja jobba? hahah. du kan för övrigt få jobba me mej utomlands sen. för jag ska blir reseledare :D hihi.

2008-07-26 @ 07:03:53
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: mandaaaaaaaaaaaaaaaa

söötnoosar :D :D :D :D

2008-10-24 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0