Hemma några dagar.

Halloj på er! Nu är jag hemma igen. Skönt på ett sätt :)
Och nu tjatar bror redan om att åka till grönan ikväll. Vet inte. Orkar nog inte.
Vi ska ju dit imorgon på "Sommarkrysset" också så det blir lite för mycket tycker jag nog. Vi hade det bra på landet, lugnt och skönt som vanligt. Tog ovanligt lite bilder men nåra blev det, och dom kommer här ;-)


Tobbes nya vän ;-)


Jag skjuter luftgevär.


Annan vinkel bara


Jag och tobbe badar. Fråga inte vad vi gör ;s


Jag kladdar ner tobbes rygg =D


Och tobbes äckelpäckel-sår ;/ blää

Kommentarer
Postat av: Bea

hahaha, snygga bilder, jag diggar :DD



btw.. du borde gå på Allsången, inte nästa tisdag, men tisdagen efter.. då ska Poodles spela där, o jag ska dit ;D



då kan vi rocka like hell ! hahah.

2008-07-04 @ 20:04:52
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Bea

hehe, de lugnt.. jag var lite ironisk. men om du vill träffas så äre lugnt me mej :D hahah.



o ja, Poodles äger som fan ! :DD

2008-07-05 @ 17:32:05
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0