hemma ?

Yes nu e vi hemma igen :) för snart  kommer data-killen och lämnar tillbaka datorn! Nån måste va hemma och ta emot den ;P
Yes, idag va jag, Linda och  bg hos moff och sminkade/klädde om hans skyltdocka. Det var kul :P 
Här kommer troligen bilder från dagen (och gårdagen);


Bg och Linda i hängmattan :) sötisar
 


Bg på apoteket tidigt imorse ;) vad fotar han?


Bg på pendeln ;P



Sötkusin Linda ;D



Linda bär ut dockan från baren :)




Dockans delar ramla av ;s



Linda i dockans gamla kläder :)


Och såhär blev den när den vart klar :)  nyklädd & nysminkad



utan peruk :S


också hela baren näästan klar :D


De va Lindas idé me ciggen, lite mer "bar-inlevelse" kanske?


Pendel hem...


Linda :)


Bg vill inte va me på bild ;(


Jag gjorde illa mig ;(


och Linda plåstrar om :)


Sen hade både jag och Linda så ont, så hon
blev vid marcus dator, och jag blev i sängen..



De va allt för nu, nu ska jag sätta mig på verandan i luften och vänta på den dära datakillen... Sen ska vi på bio elr? Tack bea för tipset! fast vi vet inte vilken film änn.. Hejsvejs ;D

Kommentarer
Postat av: Mrs Stanley.

vad söt Linda är! :) men varför inga bilder på dej? :D



o hur gjorde du illa dej? stackare :/



o varse för tipset! hehe. hoppas bion blir kul! :DD

2008-07-30 @ 18:44:12
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0