Lär fixa en ny design snart. HJÄLP MIG!!

Nu när jag äntigen har internet har jag ingen vettigt att skriva :/ den här dagen va het onödig. Egentligen skulle den sett ut ungefär såhär.
09.00 - 10.00 , svenska
10.00 - 11.10 , håltimme
11.10 - 12.10 , fritidsverksamhet
12.10 - 13.00 , lunch
13.00 - 14.10 , engelska

När man då kom till skolan vid halvnio-tiden (bussarna går irriterat sällan!) så satt man snällt vid skåpen med två i klassen och väntar på att klockan ska gå när den ena av dom här två plötsligt får ett sms från vklass (lärare). Carina e sjuk JIPPIE. Detta betyder att första (svenska) och sista (engelska) lektionerna utgår. Då har vi bara en lektion kvar som inte börjar förns 11.10. När man sen setat en stund till i detta otroligt torra tråkiga rum och loggar in på vklass på datorn får man se resten av meddelandet som inte kom med i smset! Vi behöver inte komma på fritidsverksamheten heller! Bara göra en uppgift tills nästa fredag. Komma till skolan i onödan börjar bli lite som en tradition i vår klass. yey.

Nog pratat om skolan nu. Nu är mitt rum klart!! Jag själv tycker att det vart fint och en enorm skillnad! :) Sen fick jag helt plötsligt en ny mobil idag, bara sådär!? :) haha skitskönt!

Hm, nu ligger jag ju lite efter med bilder & videos från sommaren. Jag har ju sagt typ en miljon gånger att "bilder och videos kommer sen". Så imorgon eller någon dag nu framöver när jag får lust och ork tänkte jag göra nåt slags "min sommar" - inlägg. Haha, skriv upp det ni. Nu har ni nåt att se fram emot.

Är nu otroligt trött på denna header! ÅH varför skulle Therese i ett klumpskal radera paint för!?


D e t t a      ä r       r e n       k ä r l e k  ,       p å     r i k t i g t !        <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0