Just det

Haha, det är verkligen inte menat att jag ska publicera det här!! Igår när jag skrev (hade skrivit mil längre då) så låste sig "publishme" och så gick de inte att gå in på hela kvällen / natten. Nyss skrev jag om allt och då mitt i meningen råkar jag på någon konstigt vis markera hela texten och sen komma åt "v" knappen så de enda som vart kvar av min långa text va ett v. Nu orkar jag inte skriva mer, men här kommer en förkortad förkortning ;)

gårdagen; Jag, nadja, ewa, janne, kiwi och flera flera tusen personer till drog ut motorcyklarna från vart-man-nu-har-dom och drar ett varv runt mälaren (ca 30 mil(!))! Det är såå kul att bara åka och liksom vara en i mängden (?). Okej, det är inte alltid kul.. vid flera tråkiga raksträckor somnade jag till flera gånger ;o men men, till mesta del är det kul :) och man är inte direkt ensam om att gå runt me varma skinnkläder mitt i sommaren ;D  de va kul hursomhelst och jag fick en ny hjälm för jag fick grymt ont i huvudet av min gamla  ._. 

Bilder kommen som vanlig senare :) när jag har hittat min sladd eller kortläsare till datorn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0