onödig dag

Ja, jag vet. Jag försöker uppdatera. Men har ingen vettigt att skriva alls.
Nu vill jag bara att mitt rum ska bli klart och jag vill flytta tillbaka dit. Göra om och jag vill ha sängen där jag vill!! (men den får inte plats där :( )  Om min säng hade vart 2cm kortare så skulle mitt rum blivit perfekt!  Nu måste jag ha sängen på andra sidan rummet och allt blir fel då :s okej, slutpratat om min säng. Jag önskar att mitt rum va större.
Idag har jag och tobbe (som vanligt) kollat på film hela dagen.   - P
Har inget bättre för mig nu, äta middag? jag har förresten haft såå ont i huvudet idag :(  Jag e som vanligt deppad men vet inte vad jag ska göra för att må bättre ?



Kommentarer
Postat av: mandaa

roligt att du gjort om ditt rum , tråkigt de där me sängen bara :/

2008-08-11 @ 23:00:44
Postat av: Lisa

Therese nu fasen måste vi hitta på nåt! Jag vet att man mår bättre efter att ha träffat någon och gjort något. Jag hör av mig så fort jag får en lucka för just nu jobbar jag som sagt men imorgon eftermiddag är jag kanske fri annars tar vi nån annan dag den här veckan. Okej? Nu tvingar jag dig =)



Kramikramis



2008-08-12 @ 18:01:59
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/
Postat av: Mrs. Stanley

kan inte du o jag leka Thessan? :D jag tar första bästa tåg till Centralen så går du o jag till 4Sound o tömmer butiken! :DDD okej? =)



jag har oxo tråkigt. VILL HA TILLBAKS MIN DATA !!!!!!!!!!

2008-08-16 @ 17:34:18
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0