Löördayy

Godmorgon. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Jag, Tobbe & Papp ska kanske åka ut till Tony, Pailin, Jocke, Sandra, Max, Ida och tvillingarna Marwin & Milton. Dom ska tydligen ha hjälp med nåt staket? Haha yes. Det va meningen att jag & Tobb skulle dra ut till grönan & sommarkrysset idag. Men, jag checkade in vilka artister som ska dit och de va inte direkt nån favorit. Christer Sjögren, Molly Sandén, Markus Fagervall, Lady GaGa (USA), Afasi & Filthy. Äsch, jag tror vi hoppar grönan och äter hos dom (orkar inte skriva alla namn igen ;]). Jag menar, inget kan någonsin slå kvällen med The Poodles, Moto Boy och Häckner på grönan! Dessutom ska jag och bror dit imogon, söndag oxå. Då grönan firar 140år elr va de nu va. Riktiga grönalundsnördar är vad vi har här. Börjar tröttna.
Hursomhelst så ska jag dra mig upp ur sängen nu och slänga in mig lite frukost.

Ha en bra & fin dag allesammans! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men Therese minns du inte att vi har sett Molly Sandén IRL? Jag fick ju tom autograf och bild! HAHA XD

2008-08-30 @ 17:15:44
URL: http://huvudetpalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0