some kind of answers >.O

Ojoj, upptäckte precis att bea är en hejare på att bomba me kommentarer på en och samma gång xD orkar inte skriva kommentarer till dina kommentarer så gör ett helt inlägg tillriktat dig istället, mrs stanley! :)

obs!! lägg märke till min nypåhittade flirtsmiley i rubriken!! söt va!?   >.O

Nu kommer jag ju då inte riktigt ihåg vad du skrev å så, men haha. Jag är och kommer alltid vara mrs rose! men wtf, axl har blivit så tråkig på sistonde;(  kanske avis för att han, liksom du bea, tror att jag kommer bli mrs moto istället ;P  Hur jag lyckades radera paint!? haha fråga mig inte x) skulle bara radera genvägen på skrivbordet så försvann allt ;o
ooo ja the poodles va UNDERBARA på grönan!! :) och synd de dä me din dator;(   va har hänt? haha skulle fan inte klara mig utan dator tills september!?
svar nej, det är inte coldplay de va red hot chili peppers och takida :) 
okej nu fattar jag inte.. "han borde ha spelat blue motorbike" men de gjorde han ju xD åå älskar den låten ;o shiit, jag har typ nördat den nu efter jag köpt skivan ;)  om och om igen x)
Vi kan gärna rensa ut 4sound ;D haha men då måste jag få paxa en gitarr där bara som jag är helt kär i! :P
det där me mp3 när man inte kan sova fungerar inte för mig ;s jag ligger bara och sjunger med HAH ;D  Yes de e sugarcult på den bilden! söta va? :D underbara!  yes, Mrs Rose goes paint-master ffs :D  (de vart mellanblått btw)

Ser ni vad jag har börjat me engelska  :s skyll allt på P ...

Kommentarer
Postat av: Stanley

hahah, tack så mycket för Stanley - inlägget! xDD :DD

jag tror att jag fick svar på allt jag behövde veta :D heh.



jepps, jag tror fan rosen har blivit Mrs Moto nu asså. men Moto är verkligen asgrym! en ensam man o sin gitarr, wiii!



jepps, fick vänta på min data tills oktober typ, Onoff är verkligen assega -.- men nu funkar det igen, and I'm sooo happy for that! :DD



oj! nu lyssnar jag på I Was Made.. från konserten. LYCKA! <3333

2008-10-25 @ 13:55:41
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0