OMG jag dör!!! :D

Shit, vilken kväll!! Herregud, kommer alltid minnas!! :D
Jag och tobbe åkte till UNG08 för att se Moto Boy! och ja ALLT blev lyckat! 
Just nu är jag så glad så jag kan knappt skriva, det va en superTOPPEN start på en dunder-helg!!
Köpte en väska (me hans märke) och en skiva och fick båda signerade!! :D sen fick jag en kram och gulltobbe tog kort!! oww det bara sprutar lycka ur mig och jag kan inte låta bli att inte skratta! Nu måste jag verkligen varva ner me en film å så annars spricker jag väl snart :D

Bilder & video kommer senare! :]


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA GRATTIS SÅ MYCKET!!! :D

2008-08-16 @ 16:15:06
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/
Postat av: Mrs. Stanley

THESSAN !!!!!!!!! :DDDDDDDDDDD



smileys upphöjt till 1000 !!! GRATTIS! :DDDD



kanske borde kalla dej Mrs. Moto nu eller? ;DDD

2008-08-16 @ 17:43:07
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0