Morning

Okej, jag kan det där med att vända uppochner på dygnen. Men att sen vända tillbaka!? - omöjligt
Igår tänkte jag vara jätteduktig och lägga mig vid 1-tiden, så jag gjorde de. Låg klarvaken, då menar jag klarvaken. Jag kunde inte somna, så jag startade datorn och gjorde allt för att bli trött, sortera bilder. Finns det nåt tråkigare!? nej precis. Och inte blev jag trött av det heller. Det va omöjligt för mig att komma upp 9 imorse, ännu mer omöjligt var det att försöka komma upp 10 och 11. Nu kom jag äntligen upp och de va för att jag får så grymt dåligt samvete av att sova längre, sova bort hela dagen, men vafan? uggla bort hela nätterna? aja, smartare blir man inte av de här..
Idag ska jag troligtvis träffa Lisa om allt går som planerat xD det ska bli grymt kul :) de va längesen liksom x)

Kommentarer
Postat av: Mrs. Stanley

om det är sent på natta o du borde sova o du är klarvaken: lyssna på mp3! bästa sättet! Stanleys underbara röst får dej att till slut somna o drömma sweet dreams.. Ola-la ;DDD

2008-08-16 @ 17:40:01
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0