Fredag - Lördag

Oj, igår hann jag inte skriva blogg :s Jag och Linda hade fullt upp med videoblogg xD Vi va inne i stan och gick lite. Jag köpte 2 linnen & 4 örhängen + joordens snyggaste halsband!!  Vi va såklart inne på punktshop och där såg jag världens finaste kiss-tröja SOM JAG VILL HA. Men det fick bli en annan gång för de va grymt mkt folk :(
Idag ska vi till grönan igen - sommarkrysset. Jag och Linda blir ensamma den här gången. Tobbe är ute på nån ö och Krister har vi inte ens frågat :P Nu ska vi gå upp och äta frukost, sen drar vi.

Ni får ha en superbra dag ni me :)  Hejsvejs






Kommentarer
Postat av: Mrs Stanley.

en superfin KISS - tröja?!?!?! vad var det för motiv? :DDDD Love Gun <3



svar; haha, asså du kan ju välja vilken färg du vill ha på videon innan du kopierar länken :) aldrig testat det? purple ftw! :DD

2008-08-02 @ 14:07:11
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0