Det Va Vi I Pölen

Denna kväll går inte att beskriva i ord. Så skulle jag kunna säga - om det jag vart med om hade vart bra. Nej, jag är nog mer nollställd nu. Var på The Hives konsert på grönan. Som sagt..nollställd. Varken bra eller dåligt. Mest trångt och illaluktade. Jag och tobbe hamnade mitt i smeten. I mitten, mitt framför scenen, nästan längst fram. Där blev vi knuffade åt alla håll samtidigt och det var omöjligt att ens vända sig om, ännu mer omöjligt var det att få upp kameran. Men jag lyckades. En gång. Det sög. Kolla själv.





Sedan gick vi ut på kanten, för vi höll på att svettas ihjäl.
Där fick man bättre utrymme och några bättre bilder/filmer.









Haha. Kungen talar. Alla lyder. Duktig publik :)



- Alla applåderar och skriker!
- Fortsätt!
- Gröna lund firar 125-års jubileum. Applådera åt grönalund!
- Sluta!
- Vi firar 15-års jubileum. Applådera för oss!
- Sluta!
- Vi firar 10 år som turnerande band. Applådera!

- APPLÅDERA!!
- SLUTA!!




Ni anar inte hur lång tid det tog att göra detta inlägg! Bilderna kommer sen i mitt "vad jag har gjort i sommar" inlägg som jag säkert kommer att skjuta fram på tills i vinter. Eller varför inte nästa sommar?
Apropå skjuta fram. Läxa. Bye.


Kommentarer
Postat av: Lajsjasjasdhasdf

Aha ja nu ser jag xD Skulle kanske också ha gått på Hives även om jag inte direkt är nåt fan men men det blev inte så och det var väl kanske bra?

2008-09-01 @ 10:02:21
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/
Postat av: Ii gänn

Förresten stavar du Thessan med H? Jag trodde det var Tessan :P

2008-09-01 @ 11:19:50
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/
Postat av: Thessan!

Haha, det hade vart kul om du vart där ju :) dom e ju bra liksom men de blev för mycket haha plus att jag hade ont i huvudet :P

2008-09-01 @ 16:15:41
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Tessan

Öhm, jag stavar lite olika XD oftast me 'h' för att sticka ut lite ifrån Tessan-mängden HAHA nejmen jag vet inte, de bara blir så :P

2008-09-01 @ 16:16:22
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0