det blev en kort paus

Okej, tillbaka i mitt liv igen då. Blir fullständigt galen på allt nu! Ingenting fungerar..
Imorgon ska jag iaf hämta cosmo & jessie, det ska vi så underbart skönt att träffa dom! :)
Idag var jag till dalarna och tillbaka, blev inlåst på en toalett och dom fick riva dörren för att få ut mig.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, jo en grej. Finns det någon som vet hur man lägger ihop många korta videos till en lite längre? Hur i h*lvete fungerar windows media maker? hjälp mig


Kommentarer
Postat av: Bea.

vilka är Cosmo & Jessie? :D



o att bli inlåst på toa sucks! blev det i Egypten förra året, lite pinsamt xDD



o nä, jag kan tyvärr inte hjälpa dej me videosarna =/

2008-08-05 @ 08:41:37
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Lisa

- Kul att du är tillbaka! =)

- Nej jag kan inte hjälpa till, har inte programmet och förstår inte heller iMovie som finns till Mac :P



-Cosmo och Jessie är två små söta hundar. Kan i princip bara dalmatiner och labrador så fråga inte om rasen :P

Vems de är minns jag inte heller.



-Mycket givande inlägg här känner jag.









-Hejdå

2008-08-05 @ 17:53:20
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0