ånej, nu råkade jag trampa sönder min Hammerfall-affisch ;[

Halloj.. Har inte kunnat skriva för har inte haft internet xP Har fortfarande inte internet men sitter just nu vid den förbjudna datorn, hehe. Har inte gjort något sen jag skrev senast typ.. Lärt mig tycka de e liite kul att sy bara och så har jag klippt liite lugg idag! :) "bilder kommer" som jag alltid säger x) aja, imorgon börjar skolan dåra, haha. Nytt hus å allt ;o kommer sakna våra gammla klassrum vafan...
De va allt för nu och eftersom att internet inte fungerar så vet jag heller inte när jag kan skriva nästa gång ;P
Ni får ha de så bra hursomhelst

PS: Jag testade Bea's tips me mp3 när jag inte kunde somna häromkvällen! och till min stora förvåning fungerade de!! Moto Boy - Young Love :)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Snälla någon gör något så denna människa får en dator inom en snar framtid! Vi håller inte ut länge till!

2008-08-25 @ 21:08:11
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/
Postat av: Stanley

yo Rose!



Stanley här tänker komm. din blogg nu, har ju missat att läsa den när min data var paj =(



så, be prepared for a lot of comments!



o ja, att lyssna på musik om man inte kan sova är ett perfekt trick! :D

2008-10-25 @ 13:51:31
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0